De eerste paar dagen! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nilanthi Hooijman - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nilanthi Hooijman - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen!

Blijf op de hoogte en volg Nilanthi

02 November 2013 | Curaçao, Curaçao

Nou daar gingen we! Een reis van 10 uur stond op ons te wachten, wat een ellende!! Ik zie nu al op tegen de terug reis. Godzijdank had ik de hele reis een klein antiliaans meisje als vriendinnetje dus ik vermaakte me verder wel! Toen we in Curacao aankwamen werden we opgewacht door wereldstage. Hun zorgde voor een taxi voor ons en zo werden we naar ons appartementen complex gebracht. Onderweg keek ik om me heen en ik dacht echt, waar ben ik aan begonnen?! Het leek eerder alsof ik in de ghetto aankwam. Gelukkig werden mijn gedachtes al snel veranderd en kwam ik de leuke gekleurde huisjes tegen. Met de huurbaas en wereldstage was afgesproken dat we niet op de begane grond gingen wonen. Waar kwamen we terecht, je raad het al de begane grond. Ik was het hier echt niet mee eens het zag er minder leuk uit en heel veel dingen wat op de foto's wel stonden was niet zo. Je merkt wel gelijk dat er al heel veel mensen hier elkaar kennen en dat er ook daarom wat groepjes zijn. Dit kan best lastig zijn om hierin te rollen. Ook moet je hier gewoon goed letten op je spullen. Bij andere meiden in dit complex waren er snachts spullen gestolen terwijl ze sliepen, dus altijd de deur op slot doen. Britt en Silke hebben wat boodschappen gedaan en ik ging voor een deel mijn koffer uit pakken. Bij het douchen hier heb je ook geen warm water, maar het is hier zo warm en benauwd dat warm water niet eens fijn is. Om gelijk door te gaan met feesten zijn we die avond naar een festival gegaan op kokomo beach. Super vet! Hele mooie muziek en zoveeel Nederlanders. Zelf krijgen we maandag pas een auto dus we konden met andere meerijden, want zonder auto kan je hier echt niks. Woensdag begin ik met mn stage dus ik heb er zin in. Het leventje hier is gewoon heel duur dus daarom hebben we ook vandaag voor 350 gulden boodschappen gedaan, dan hebben we gelijk een voorraad! Wat de plannen voor vanavond zijn weet ik nog niet maar jullie horen snel van mij!

Liefs Nilanthi

  • 03 November 2013 - 13:12

    Mama:

    Hoi nilanthi,
    Leuk om te lezen dat het goed gaat, spannend he
    Heb even gekeken wat het bellen betreft, hou er wel wrekening mee dat het jou dan ook geld kost,, maar ik vind het heel leuk om je op deze manier al te kunnen volgen, kon nog geen fotos vinden, maar dat komt nog
    Wel.
    Groetjes en een dikke zoen
    Mama en papa

  • 03 November 2013 - 21:37

    Thalien En Ruud:

    Heey Neeltje,

    Wat heerlijk om te lezen dat de reis allemaal goed gegaan is.
    Krijgen jullie nog wel een andere kamer of blijven jullie op de bestaande grond wonen?

    Wat betreft het bellen kun je toch het makkelijkste Skype.

    Heel veel plezier en we kijken uit naar je volgende verslag=)

    Liefs Thalien en Ruud

  • 05 November 2013 - 09:28

    Margo:

    hey lieve Nilanthi, eindelijk heb ik dan "tijd gevonden "om je te volgen. leuk hoor!! en.... nog steeds op de begane grond?? zal ik Max en Joep sturen??? komt er geheid niemand meer zomaar binnnen (denk ik;) ) hoe gaat het met je, al een beetje geaclimatiseerd? je rolt er in ieder geval al mooi in met gelijk feesten !!!. Morgen gaat dan je stage echt beginnen he? Spannend, ben benieuwd hoe het zal zijn, maar dat zal voor jou ook gelden.
    auto gehuurd??? eiland al onveilig gemaakt?? wees wel voorzichtig he?! 350,=boodschappen????????????????
    hebben ze daar geen aldi of lidl?? hoeveel boodschappen hebben jullie in godsnaam gedaan?? hoef je tot kerst niet meer naaar de winkel?? hey meis laat gauw weer wat van je horen, zal ondertussen ook een facebook acount aanmaken, zodat ik je foto's ook kan zien!! ben erg benieuwd. hou je goed, werk ze en vooral GENIET, groeten van allen en een poot van Max en Joep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nilanthi

Actief sinds 31 Okt. 2013
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 5306

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 28 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: