Nilanthi - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Nilanthi Hooijman - WaarBenJij.nu Nilanthi - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Nilanthi Hooijman - WaarBenJij.nu

Nilanthi

Blijf op de hoogte en volg Nilanthi

31 Oktober 2013 | Nederland, Ulft

Zo, ik ben er helemaal klaar voor! De zenuwen waren in het begin nog niet merken. Maar voor je het weet ben je al op je vertrek datum en is het tijd om te gaan. Dit heb ik natuurlijk afgesloten met een leuk afscheidsfeestje! De koffers zijn gepakt, de papieren liggen klaar. We gaan er het beste van maken! Vannacht om half 4 vertrek ik naar Schiphol en om 9 uur in de ochtend vlieg ik. Het enigste wat ik weet is dat wereldstage(organisatie) ons staat op te wachten en naar ons appartement brengt. Of ik die dag gelijk kennis ga maken op mijn stage is voor mij nog niet duidelijk. Wat ik heel erg hoop te bereiken deze stage is veel zelfstandiger worden. Ik kan hier nu natuurlijk niet 1,2,3 terug naar huis. Ook ben ik erg nieuwsgierig naar mijn stage en hoop ik daar kinderen/jongeren structuur te kunnen bieden, en ze te kunnen helpen om verder te gaan met hun ontwikkeling.

Ik spreek jullie als ik in het mooie, zonnige Curaçao ben!

  • 31 Oktober 2013 - 17:44

    Rianne:

    Heeel veel plezier lieve Nilanthi! Ik hoop dat je een toffe stage tegemoet gaat en er veel zal leren! Zeker wil ik op de hoogte blijven van jou toffe ervaringen daar in Cura!
    xxxxx

  • 31 Oktober 2013 - 18:28

    Fleur:

    Hee lieve nil, Ik wens jou heel veel plezier! Maak het niet te gek daar!:) hihi dikke kuss

  • 31 Oktober 2013 - 20:01

    Danielle:

    Veel succes en vooral heel veel plezier!! Xx

  • 31 Oktober 2013 - 20:58

    Riet :

    Lieve Nilanthi,Ik wens je een super mooie en leerzame tijd.Geniet ervan!!!Hele dikke zoen en blijf aan je denken.XX

  • 31 Oktober 2013 - 21:48

    Ruud En Thalien:



    Heel veel plezier en geniet er lekker van!

  • 31 Oktober 2013 - 22:43

    Ilse:

    He lieverd
    heel veel plezier...je zult er zeker veel mee maken...maar dat gaat jou lukken ...ik wens je een hele fijne vlucht. Ik hou je in de gaten...en zou het anders ook zeker van jessie horen....toy toy. xxx ilse xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nilanthi

Actief sinds 31 Okt. 2013
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 5305

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 28 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: